Iparraldeko Otsoa, Norðmenn CDko kanta.
"Iparraldeko
Otsoa" da Norðmenn CDko bigarren kanta. Bertan gerlari gaztearen
lehenengo bidaia Vikingr moduan kontatzen da. Bere iluzioak, usteak eta
errealitate hutsa.
***
"Iparraldeko
Otsoa (El lobo del norte)" es el segundo tema del CD Norðmenn, en él se
cuenta el primer viaje de un joven guerrero como Vikingr, sus
ilusiones, sus creeencias y la cruda realidad de las incursiones.
Escúchala Aquí = Entzun Hemen
Spotify
Ikusi Bideoa Hemen = Puedes ver el video aquí

Comentarios
Publicar un comentario