Iparraldeko Otsoa, Norðmenn CDko kanta.

"Iparraldeko Otsoa" da Norðmenn CDko bigarren kanta. Bertan gerlari gaztearen lehenengo bidaia Vikingr moduan kontatzen da. Bere iluzioak, usteak eta errealitate hutsa.

*** 

"Iparraldeko Otsoa (El lobo del norte)" es el segundo tema del CD Norðmenn, en él se cuenta el primer viaje de un joven guerrero como Vikingr, sus ilusiones, sus creeencias y la cruda realidad de las incursiones.

Escúchala Aquí = Entzun Hemen

Spotify 

Ikusi Bideoa Hemen = Puedes ver el video aquí

Instagram 

TikTok 

YouTube 

Comentarios

Entradas populares de este blog