Guda Oihua: Norðmenn CDko kantua

"Norðmenn" CDko hirugarren abestia da "Guda Oihua". Bere izenak dinoenez gerra kantu bat da, euskeraz eta antzinako nordikoeraz. Guda, odola eta ohorea da.

"Guda Oihua" es el tercer tema del disco "Norðmenn", y como su nombre indica se trata de un canto de guerra, en euskera y nórdico antiguo. Es guerra, sangre y honor.

Escúchalo aquí = Entzun Hemen

Spotify

Ikusi Bideoa Hemen = Puedes ver el video aquí

Instagram 

TikTok

YouTube 

Comentarios

Entradas populares de este blog