Guda Oihua: Norðmenn CDko kantua
"Norðmenn"
CDko hirugarren abestia da "Guda Oihua". Bere izenak dinoenez gerra
kantu bat da, euskeraz eta antzinako nordikoeraz. Guda, odola eta ohorea
da.
"Guda
Oihua" es el tercer tema del disco "Norðmenn", y como su nombre indica
se trata de un canto de guerra, en euskera y nórdico antiguo. Es guerra,
sangre y honor.
Escúchalo aquí = Entzun Hemen
Spotify
Ikusi Bideoa Hemen = Puedes ver el video aquí

Comentarios
Publicar un comentario