Flamma y Umbra: Zulatu Zulatu

"Nordmenn" CDaren ondorengo nire proiektu berriaren aurrerapena. Lau abestiko EP bat da, “Mendi Azpian” izenekoa, Eraztunen Jaunaren nanoetan oinarritutako Kantuekin.

Adelanto de mi nuevo proyecto tras el de Nordmenn. Se trata de un EP de cuatro canciones de nombre "Mendi Azpian" con temas centrados en los enanos del Señor de los Anillos.

Instagram

TikTok 

YouTube

Comentarios

Entradas populares de este blog