Flamma y Umbra: Espartagatik!!
Historiako
sakrifizio-adierazpen handienetako bat.
Espartak eta Greziak bizirik iraun zezaten, haiek hil egin behar zuten, eta ez zuten zalantzarik izan.
***
Una
de las mayores muestras de sacrificio de la historia.
Para que Esparta y Grecia pudieran sobrevivir, ellos tenían que morir, y no lo dudaron.

Comentarios
Publicar un comentario