Une honetan Norðmenn izeneko disko batean lanean ari naiz.
Eskandinaviako munduan eta bere mitologian (Nire zaletasun ugarietako
bat) ardatz daukan diskoa da. Espero dut pare bat astetan argitaratuko
dela gehienez, eta zortzi kantu izango dituela, horietako bi: Odin,
Guztien Aita eta Loki, Iruzurraren Jainkoa dira. Horietatik pare bat promozio
bideo sortu ditut, nire sare sozialetan ikus daitezkeenak. Gainerakoa
ikusteko dago oraindik.
Sarrera honekin batera datozen bi irudiak dira portada izateko aukera gehien daukatenak. Bata ala bestea nahiago baduzue, esan iruzkinetan.
Agur bero bat.
En este momento me encuentro trabajando en un disco que llevará por nombre Norðmenn. Se trata de un disco centrado en el mundo nórdico y su mitología (Una de mis muchas aficiones). Espero que sea publicado a lo más tardar en un par de semanas, y constara de un máximo de ocho temas, dos de los cuales son: Odin, Guztien Aita y Loki, Iruzurraren Jainkoa, de los cuales he creado un par de videos promocionales que se pueden ver en mis redes sociales. El resto está aún por ver.
Las dos imagenes que acompañan esta entrada son las que más posibilidades tienen de ser su portada. Si tenéis predilección por una o por otra dejadlo en comentarios.
Un saludo.

Comentarios
Publicar un comentario