Flamma y Umbra: Faxismorik Ez!!
Sinestezina dirudi oraindik antifaxismoa aldarrikatu behar izatea, baina dabiltzan haizeak ikusita, hemen duzue nire ekarpen xumea. FAXISMORIK EZ!!!!
Parece increíble que haya que reivindicar el antifascismo todavía, pero vistos los vientos que corren, aquí está mi pequeña contribución. FAXISMORIK EZ!!!!
Tik Tok

Comentarios
Publicar un comentario