Flamma y Umbra: Euskara Ez Da Desagertuko
Euskaldun dezente gara, baina ez nahikoak gure hizkuntzaren etorkizuna ziurtatzeko, beste hizkuntzak euskararen aurrean jartzen badugu. Horregatik egin dut abesti hau, ereserki moduan, gogoratzeko gu garela euskara mantentzen duguna.
Los euskaldunes somos bastantes, pero no los suficientes para asegurar el futuro de nuestra lengua si ponemos otros idiomas por delante del euskera. Por eso he hecho esta canción, a modo de himno, para recordar que somos nosotros quienes mantenemos el euskera.

Comentarios
Publicar un comentario