Flamma y Umbra: Jentilen Bidea
"Mito eta kondairak II.zatia" diskotik ateratako abestia da "Jentilak"; antzinako "Paganoei" eta bere desagerpenari buruz, gurutzea eta kristautasuna ailegatu zenean Euskal Herrira, kantua da.
Goza ezazue Bideoa!!
Es una canción extraída del disco “Mito eta kondairak II.zatia”. “Jentilak” es un tema sobre los antiguos “paganos” y su desaparición con la llegada de la cruz y el cristianismo a Euskal Herria.
¡¡Disfrutad del vídeo!!

Comentarios
Publicar un comentario